فروش تی شرت با خط نستعلیق
نوشته شده توسط : farnaz

فروش تی شرت با خط نستعلیق

در این مطلب می خواهیم در مورد فروش تی شرت با خط نستعلیق توضیحاتی برای شما بازدیدکننده گان عزیز ارائه دهیم . با ما همراه باشید

تاپ تی شرت حالا زیبـا ترین مدل های تی شرت را با طرح های اصیل ایرانی و فارسی ،  که به تی شرت فارسی یا تی شرت فارسی نویس در میـان مردم مشهـور است ، رابرای شما عزیزان آماده نمـوده است . تی شرت فارسی در واقع آیینه هنر ایرانی است . شما می توانید با تی شرت فارسی نویس هنر اصیل ایرانی را به همگان ارائـه نمایید . تی شرت با خط فارسی نشانگر شخصیت اصیل و ایرانی شما است و همیشه به عنوان یک تی شرت با طرحی گوناگـون از آن یاد می گـردد . یکـی از ارزشمند ترین دلیـل هایی که جوانان کشور به تی شرت های وارداتی روی می آورند در واقع کمبود طرح های ایرانی و با اصالت است . به این جهت تاپ تی شرت تصمیم به طراحی اینگونه تی شرت ها که به تیشرت فارسی نویس یا تی شرت های فارسی معـروف است روی آورده است . ضمناً می توانید تیشرت فارسی را به عنوان یک هدیه زیبا به فردی که دوستش دارید تقدیم نمایید . طرح های تی شرت فارسی نویس خیلی مختلـف و متنوع است که از جمله آنان می گـردد به تی شرت با خط فارسی ، تی شرت خلیج فارس و تی شرت شعر فارسی اشاره نمـود . برای بازدید از سایـر طرح های تی شرت فارسی لطفا به تیـم بندی ایرانی در سایت رجوع نمایید .

خصوصیات ی تیشرت :

  • نوع یقه : گرد
  • نوع آستین : کوتاه و بلند

تیشرت ارور
طی هیچ چنان چه
سایه پذیرد

جنس پارچه تی شرت ها صد در صد نخی و بـدون هرگونه مواد پلاستیکـی است . پارچه تی شرت ها از پنبه سوپر و کاملا طبیعی با برتریـن کیفیت ممکن تولید شده است . یقه تیشرت ها کاملا کشی است و حالتی خیلی نرم و لطیف دارد تا بتوانید آن را به آسانـی به تن نمایید . نوع دوخت و ایست تی شرت ها در تن کاملا ضمناً بر طبق مد روز است . ضمناً این تی شرت ها پـس از شستشو به هیچ وجه گشاد نخواهند شـد و مدل خود را از دست نمی دهند . تاپ تی شرت به شما این اطمینان را خواهـد داد که تی شرت های ارائـه شده کاملا مطابق میل شما چاپ و طراحی می گـردد .

تیشرت ارور طی هیچ چنان چه سایه پذیرد | تی شرت با خط نستعلیق

در تاپ تی شرت از جدیدترین تجهیزات چاپ بر روی تی شرت کشور آمریکا که بدون تردید ، در ایران بی رقیب است استفاده می گـردد . چاپ بر روی تی شرت به ظاهـر مستقیم با شیوه DTG با فن آوری هد پنج نازل رنگ سفید و 4 نازل رنگی با کیفیت فوق العاده و به شیوه جوهرافشان انجام می گـردد . در این نوع چاپ از هیچ گونه کاغذ ترانسفری استفاده نمی گـردد . مواد و جوهر مصرفی در چاپ تی شرت ها محصول کشور آمریکا است و به هیچ عنوان از مواد چینی استفاده نمی گـردد .

علـت فرق هزینه و بالاتر بودن هزینه های تاپ تی شرت نسبت به سایت های همانـند به نوع چاپی که در بالا اشاره شد بر می شـود . در سایت های همانـند با هزینه کمتر معـمولاً چاپ به شیوه سابلیمیشن و چاپ برگردان است که چاپ کم کیفیت ی است و به هیچ وجه قابل مقایسه با شیوه چاپ مستقیم نیسـت . در چاپ به شیوه سابلیمیشن فقط از تی شرت هایی استفاده خواهند شـد که مقدار بیشتری مواد پلاستیکـی و کیفیت پایینی دارند و چاپ تنها بر روی تی شرت های سفید میسر است .

 

قبل از خرید به این نکته ها توجه نمایید :

  • سایز تیشرت خود را در پـس از زدن دکمه خرید در وهله پـایان و در بخـش پیغام شما به فروشنده وارد نمایید.
  • برای اطلاع از چگونگی گزینش انـدازه ، به بخـش راهنمای گزینش انـدازه رجوع نمایید.
  • در زمان ثبت سفارش همه اطلاعات خود را از قبیل تلفن همراه ، کدپستی و … را به شیوه دقیق وارد نمایید .

برای مشاهده  اطلاعات بیشتر درمورد چگونگی انتخاب بهترین تیشرت می توانید به سایت toptishirt مراجعه نمایید.





:: موضوعات مرتبط: مد و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: